Helt underbar dag

Ledig idag.
Dagen började med att bloggen inte fungerade. Sen ringer de från jobbet, va tusan vill de? Jag svarar inte. De lämnar ett meddelande men min voicemail fungerar inte och jag försöker fixa det, men icke. Så ringer de igen, jag svarar. De vill att jag ska komma in och lämna presenten till min hemliga vän eftersom jag inte tänker gå på middagen ikväll. Visst jag åker dit. Därefter har jag planerat att hämta ut de förbaskade Birkenstockskorn kl 16.00. Affären har siesta mellan 1400-16.00 så innan hinner jag inte, eftersom jag sover länge de dagar jag är ledig. Jag kommer dit och ska betala med mitt Visakort men såklart funkar inte kortet så jag får gå och hämta ut pengar några gator längre bort. Obs, det var långt att gå till denna affären hemifrån mig. Iallafall så tar jag ut så mycket jag har på mitt kort. Kommer tillbaka till affären och det är inte tillräckligt med pengar. Men snälla nån! Dessa jävla skor gör mig så arg! Får lov att återvända en annan dag när jag har pengar. Går hela vägen hem, passar på att handla, och eftersom Gud uppmuntrar motion så fungerar hissen fortfarande inte. Så jag går alla 5 våningar upp, med glädje........

Dagen är inte slut ännu, men ME IMPORTA UN PEPINO!
Det finns väl en mening med detta.

Kommentarer
Postat av: N

En av mina kompisars hiss fungerade inte heller och han bodde på våning 7, men där hade de varit snälla och satt ut stolar på varje våning. Kanske ngt för dig ;-)

2006-12-20 @ 12:04:39
Postat av: Mulle- Mo

ja du behöver röra på dig!!!!
GOd JUl!!!

2006-12-22 @ 15:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback