Love you all

Jag saknar Melinda. Min trofasta vän som följer mig vart i världen jag än befinner mig. Du är min feminist nr 1!

 

Jag saknar Linda. Du orkar lyssna, du förstår och vi äger SSK! Lillasyster.

 

Jag saknar Timi. Du är alltid lika smart och smakfull. Min spanskinspirerade dejt!

 

Jag saknar Venia. Min gay, det är tur jag har dig så jag kan skrika ”jävla kukjävel” i bilen. Det slår det mesta!

 

Jag saknar Niri. Det är alltid lika kul att träffa dig även om det är långt mellan gångerna! Vi har vår gemensamma fiende att trotsa.

 

Jag saknar Varij. Men du saknar nog inte mig... Tack för åren. Tjatat har jag gjort för att jag brytt mig.

 

Jag saknar Rebecca: Inte så ny familjemedlem, men under hösten blev du som en syster för mig. Chiiii?


Kommentarer
Postat av: Varij

Mycket gulligt *myser*

Postat av: timi

jag saknar dig med ... :-(

2007-01-01 @ 19:06:17
Postat av: Niri

Naaaw Saknar dig åsså Alltid lika kul att träffas Kram

2007-01-03 @ 18:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback