The list of 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Flyttade till Malmö och blev sambo. 
2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte jag hade några, brukar ialla fall inte ha några.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Bara långväga bekanta.
4. Dog någon som stod dig nära? Ja, Simba och farmor :(
5. Vilka länder besökte du? Venezuela, Ungern, Danmark, Grekland.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ett jobb utomlands.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Kommer alltid minnas dagen då pojkvännen sa att han älskar mig för första gången. <3 
8. Vad var din största framgång 2009? Svårt, skulle vilja säga att jag kämpat på jobbet.
9. Största misstaget? När jag slog 50% på ett kvitto när rabatten redan var avdragen.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Har faktiskt tagit tag i min hälsa, och det går mot det bättre!
11. Bästa köpet? Soffbord.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, smink och hälsa.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Resorna jag gjort :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Edward Maya, Stereo Love.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest mer och gjort nya saker.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Jobbat och varit arg/ledsen/besviken.
18. Hur tillbringar du julen? Med pappas släkt hos faster Maja i Lund.
19. Blev du kär i år? Oj oj oj, kärare än någonsin!
20. Favoritprogram på TV? Grey's Anatomy, Desperate Houswives, Ugly Betty ^^
21. Bästa boken du läste i år? Steig Larsson trilogi och Skymnings nådatid.
22. Största musikaliska upptäckten? Ingen särskild.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kärlek, godis, resa, mm.
25. Något du önskade dig men inte fick? Önskade mig inget särsklit.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jobbade...
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nytt jobb.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Inte lika mycket fest, mer casual.
29. Vad fick dig att må bra? Resorna, Tina Turner (!), pojkvännen, vänner och familj.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Jude Law 
31. Vem saknade du? Vännerna, har inte haft tillräckligt med tid detta året känns det som.
32. De bästa nya människorna du träffade? 2009 är nog det år jag träffat minst nya människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback