Two of a kind

Idag träffade jag en tjej med exakt samma namn som jag.
Både för och efternamn.

Fick hem ett brev adresserat till mig, med min adress.
Dock var det inte till Mig, då jag inte känner människorna som skickat brevet.
Detta har även hänt innan när jag bodde i Lund. Idag kollade jag upp om det fanns någon med samma namn i Malmö, och visst gjorde det det. Inte så långt ifrån där jag bor heller. Skickar iväg ett sms och får kontakt. Som jag trodde har hon bott i Lund innan, men nu i Malmö. Och det är hon som är den rätta Lina. Så vid sextiden dyker hon upp och jag överlämnar det lilla brevet. Talar även om för henne att jag fått brev tidigare som antagligen varit menat till henne. Visst, hon säger att hon har saknat något brev.
En liten och ovanlig historia i vardagen.

Kommentarer
Postat av: Timi

var ni lika till utseende med ? :-)

2009-10-21 @ 18:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback