Vintage Mint

Nej, inte riktigt så men ledig och ska ha kul!
Imorgon fredag ska jag till Lund och träffa Timi och Niri.
Det ska bli kul! Fika och shoppa lite.
Mina funderingar angående lördag är att vara fjortis och hänga på HMs dörr innan de ens öppnat. 
Ni vet väl vad som händer på lördag? ;)
Är riktigt sugen på en tröja...
Kanske träffa min mamma också, vill införskaffa ett par nya glasögon.
Söndag... antagligen en lugn dag.
Måndag... ska jag till kineserna igen, få lite behandling.
Tisdag... kanske är det Lancome-kurs då, vet ej säkert ännu.
Well, nu har jag ialla fall Vintage Mint på mina naglar. Hett, hett, hett.  Du kan se färgen här nedan.


Kommentarer
Postat av: timi

mina naglar är också myntfärgade :-) du har smittat mig :-D

2010-02-20 @ 14:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback