Att bli gammal

Yanine säger (19:23):
*åhhh.... så tråkigt att vi inte bor nära varandra...
*kunde vi fikat o snackat skit
Linda säger (19:23):
*mmm:(
Yanine säger (19:23):
*som vi gjorde i vår ungdom :P
Linda säger (19:24):
*mmm
*nu e vi gamla
Yanine säger (19:24):
*mm elsa och gullan nästa
Linda säger (19:27):
*mmm jag e elsa å du gullan
*herregud
*jag kommer sitta på mitt rummed mina vindruvor, godis å svensk damtidning ådupå dittå lyssna på dansband:)
Yanine säger (19:23):
*åhhh.... så tråkigt att vi inte bor nära varandra... kunde vi fikat o snackat skit
Linda säger (19:23):
*mmm:(
Yanine säger (19:23):
*som vi gjorde i vår ungdom :P
Linda säger (19:24):
*mmm nu e vi gamla
Yanine säger (19:24):
*mm elsa och gullan nästa
Linda säger (19:27):
*mmm jag e elsa å du gullan herregud jag kommer sitta på mitt rum med mina vindruvor, godis å svensk damtidning å du på ditt å lyssna på dansband:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback