Det där om det ultimata testet

Jag har haft många dispyter med min (fd) chef Mr Brown,
både under mina sex månader i Turkiet och under min tid i Barcelona.
Nu snackar jag inte små dispyter, utan stora där det krävts blod, svett och tårar.
Boktsavligt talat!

Ni vet väl själv hur det är att inte gilla sin chef, lärare etc. 
Dubbla detta med 100 (minst).

Tänk då att ni skulle behöva ge denna person massage.
Och ansiktsbehandling.
Gratis.

Det var det jag tvingades till.
Kan tala om att det tog JÄVLIGT mycket emot!

Jag lyckades undvika det i nio månader.
Min näst sista dag på jobbet gick det inte längre.

Jag har klarat det ultimata testet...


Kommentarer
Postat av: N

aha fet måste varit jobbigt

2007-02-14 @ 10:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback