James Bond från Schweiz

Stod och snackade med Naill i receptionen och hör någon komma. Jag försvinner från receptionen för att inte vara i vägen och är på väg ner mot staffroom när Naill kommer efter mig. Han undrar om jag kan visa några män spaet eftersom han är ensam i receptionen och inte kan lämna. Vid detta tillfället på 5 sekunder tänker jag att det är två äldre män som är från nått ointressant arabland eller liknande. Så när jag slår upp dörren till receptionen blir jag väldigt glatt överraskad när det står två unga, välklädda män där. Jag visar dem herranrnas omklädningsrum och Wet area. Konverserara lite och frågar var de kommer ifrån. Schweiz svara en av dem.

Den ena var mörkhårig med lite längre, tjockt, vågigt hår och den andra var blond med nån läcker lugg. Så shysst stil de hade, måste nog likna dem vid 60, 70-talets James Bond fast i modern tappning såklart ;) Jag var helt salig. Var tvungen att skriva till någon av tjejerna där hemma och berätta. Skrev till Mulle men så klart har hennes mobil varit avstängd under hela dagen och är fortfarande. Fick gå med detta inom mig hela dagen! Nu ÄNTLIGEN....relief!

Annars har dagen varit full, det är nästan så jag inte orkade stå upp under sista massagen! Tur hade jag dock när jag fick se dessa två herrar i sina vita badrockar senare under kvällen :)

Tjejer, ni missade något!


Kommentarer
Postat av: timi

i bara vita badrockar??? hehehe...låter hur nice som helst. puss ;-)

2006-12-27 @ 02:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback