Ännu en gång lämnar jag Lund

 Vi den här tiden på måndag är jag i Barcelona.

Allt var fixat (nästan) framtills igår, då jag får beskedet att jag inte kan hyra mitt rum i mer än en månad.
Så klart ska något fucka sig, så är det alltid. Aldrig kan det vara lätt. Orolig som jag är, så ville jag ställa in alltihop, stanna i Lund. Börja mitt liv här istället. Men min alltid förnuftiga mor försökte lugna mig och resonera med mig. Så nu är planerna åter att åka ner och jobba i Barcelona. Försöker förbereda mig mentalt att jag snart åker, en omöjlig uppgift!

Varför måste jag vara så ängslig av mig? Det förstör för mig. Jag hatar det!

Viva Barcelona.... kanske.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Barcelona är riktigt trevligt! Hoppas du får det bra där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback