Massage är skönt

massage



Men fan inte när man måste göra 8 st på en dag. Plus en wrap. Alltså 9 behandlingar på en dag. Det är rekord. Inte ens under Grand Opening i Bodrum gjorde jag så många! Tänk, jag överlevde....

Kvällen hade trevliga saker att erbjuda. Hade bestämt med James att jag skulle ta honom till Annes och min favorit restaurang. När vi kom dit vid 21.45 var det en timmes kö för att få ett bord. Så undertiden vi väntade gick vi till en av Barcelonas studentbarer, med den godaste sangrian. Fick ett stort glas, och den tog ganska rejält. Whoops. Så går det när man inte ätit på flera timmar. Vi återvände så småningom till restaurangen och åt god mat och den bästa efterrätten någonsin :) Tim Baon. Den är underbar.

Ett bra slut på en hektiskt lördag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är den här james? (nyfiken som jag är) /N

2006-11-27 @ 17:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback