Sex på jobbet

Jag, Karina från Uruguay och Wiwat från Thailand satt i köket häromdagen.
De hade en diskussion på spanska så jag lyssnade inte så noga. Men sen lägger jag märke till ord som "sexo", då blir det ju genast mer intressant :p Så jag frågar va de talar om.

Tydligen har inte asiater mycket sex, men det har däremot sydamerikaner. Wiwat berättade att han hade tre olika jobb att gå till varje dag, han menade att han inte hade mycket tid över till sexuella aktiviteter. Karina berättade att när hon bodde i Uruguay hade hon mycket sex, mer än vad hon har här i Spanien. Det lätt på henne som hon knappt har något sex alls... kanske för att hon både har man och barn nu? Efter deras uttalande vändes deras blickar mot mig... och de frågade mig om jag hade sex.
VIlken fråga!

Vad svaret blev är en annan historia...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback